Creatief Geen categorie

Cards en Scrap Challenge Scrapuitdaging 6

Ik heb deze week lekker vrij dus eindelijk weer eens tijd om een pagina in mijn scrapalbum te maken.
Bij het Cards en Scrap blog zag ik een leuke challenge (KLIK) waar ik wel aan mee wilde doen.
Nadat ik de sketch had gedraaid en wat had gewijzigd kon ik beginnen met scrappen.
Ik heb foto’s van mij als baby gemaakt, passend bij mijn eerder gemaakte dooppagina.
Trouwens als ik jullie heb geïnspireerd met mijn pagina, je kunt nog meedoen tot 10 februari.

Iedereen wilde met mij op de foto, hier alle overgroot oma’s en opa. Verder nog mijn opa en oom.
Ik vind zelf dat ik erg lieve kleurtjes heb gebruikt, wat allemaal goed bij elkaar past.
Ik heb mijn moeder het labeltje laten schrijven. Zij moet dit doen vind ik, zo wordt het toch iets ‘voor’ mij ipv alleen maar door mij.
Hieronder nog wat close-upjes:

Dit zijn beide pagina’s. Ondanks dat ik niet dezelfde achtergrond heb gebruikt vind ik ze toch wel bij elkaar passen. Eigenlijk wilde ik de vlaggetjes ook terug laten komen, maar dit heb ik niet gedaan want dan werd het te druk…

Dit vind je misschien ook leuk

10 reacties

  • Reply
    Els
    27 januari 2014 at 19:48

    Leuke lootjes heb je gemaakt
    en fijn dat je meedoet met de cards en scrap Challenge.
    Groetjes, Els

  • Reply
    lien
    27 januari 2014 at 20:02

    Leuk is dat he, scrappen! Je hebt er mooie pagina's van gemaakt!

  • Reply
    Brenda
    27 januari 2014 at 20:40

    Wat een leuke layout heb je gemaakt, mooi in die pasteltinten! Gezellig dat je meedoet met de scrapuitdaging bij Cards&Scrap! Groetjes,Brenda

  • Reply
    Daphne Coers
    27 januari 2014 at 22:11

    Leuk joh.
    Ze passen idd erg mooi bij elkaar.
    En wat een leuk idee om je moeder het labeltje te laten schrijven, dat past wel bij de baby foto's, leuk detail.
    Ik vind dat altijd erg knap, dat scrappen, ik heb het nog nooit gedaan (zo'n grote scrap, op kaarten wel natuurlijk) maar durf ook nog niet zo goed, hi hi,.
    Veel plezier met je boek verder.

  • Reply
    Willy
    27 januari 2014 at 23:13

    Heerlijk zo'n weekje vrij Rensina en wat een leuke pagina's heb je gemaakt. Goed idee trouwens om de kaartjes voor de actie in de side bar van je blog te zetten!!

  • Reply
    Annemiek
    28 januari 2014 at 08:49

    Leuk geworden Rensina. Je weekje vrij op een mooie creatieve manier besteed.

  • Reply
    Minke Brattinga
    28 januari 2014 at 17:57

    Gezellig dat je meedoet met de scrapuidaging van C&S. Leuk dat je de sketch hebt verknipt en er je eigen layout van hebt gemaakt!
    Erg mooi geworden je uitwerking! . Groetjes, Minke.

  • Reply
    Jenneke
    3 februari 2014 at 11:56

    Allereerst hartelijk bedankt voor je reacties die je altijd op mijn blog geeft! Echt súper leuk!!
    En nu is het mijn beurt 😉
    Mooie pagina heb je gemaakt hoor. Prachtige, lieve kleurtjes die perfect passen bij deze lieve foto's!
    Dankjewel voor het meedoen met C&S!

    XXXJenneke

  • Reply
    Nelly
    6 februari 2014 at 12:13

    Wat een prachtige LO.

    Bedankt voor je deelname bij Cards & Scrap.

    Groetjes Nelly

  • Reply
    Pink it!
    11 februari 2014 at 11:44

    Ohh leuk!