Persoonlijk

Happy birthday to me!!

Jaa vandaag is het zover, 26 februari, ik ben weer een jaartje ouder! Ik ben gewoon al 23 geworden vandaag…
46eff856cfbf4d60791b0803ebb4e8acBron
Vorig jaar was ik in de vakantie jarig, maar dit jaar helaas niet (oké oké wel op de dag voor de vakantie hihi). Dus heb ik nu geen feestje, maar heb ik dit even uitgesteld tot volgende week vrijdag, een workshop volgen met schoolvriendinnen en op een zaterdag in maart nog met andere vrienden van de PABO. Wel komt zondag de familie langs, ik ben benieuwd maar het wordt vast allemaal heel gezellig! Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden van de workshop en de gekregen cadeautjes. Want wat is nou net zo leuk als het geven van cadeautjes, ja het ontvangen van cadeautjes hihi 🙂
PartyAllemaal een fijne dag! En bij deze allemaal een virtueel taartje voor jullie.
Oh en deze leuke cadeautjes zijn helaas niet voor mij, maar voor een vriendin die volgende week haar verjaardag viert…

Dit vind je misschien ook leuk

17 reacties

  • Reply
    debora
    26 februari 2016 at 10:44

    Van hieruit een dikke,dikke PROFICIAT meisje!!!!!!!!!!!!groetjes debora

  • Reply
    Maddy
    26 februari 2016 at 11:46

    Nogmaals van harte gefeliciteerd en dat je maar veeeeeeeeeeeel cadeautjes mag krijgen 😊. Ik ben er nu al benieuwd naar 😉 .
    Fijne verjaardag(en) en geniet ervan.
    Groetjes, Maddy

  • Reply
    Marja kenter
    26 februari 2016 at 13:00

    Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.
    Groetjes Marja

  • Reply
    foodaholicnl
    26 februari 2016 at 13:21

    Hieperdepiep Hoera! Van harte gefeliciteerd!

  • Reply
    Verie
    26 februari 2016 at 15:00

    Van harte gefeliciteerd, Rensina! Geniet van je verjaardag! 🙂

    Lieve-Groetjes,
    Verie

  • Reply
    Lianne
    26 februari 2016 at 15:54

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag. 🙂

  • Reply
    noordinarytales
    26 februari 2016 at 19:32

    Van harte gefeliciteerd! Een mooie dag en veel plezier op je feestjes 🙂

  • Reply
    mirjamschippers
    26 februari 2016 at 20:03

    Hartelijk gefeliciteerd! Wat grappig, we zijn tegelijk jarig en allebei vieren we het niet nu maar volgende week 😉
    Hoewel er vandaag al wel 3x Happy Birthday voor mij is gezongen door echt Engelse mensen 😉
    Ik ben benieuwd naar de cadeautjes die je krijgt!
    Liefs en nog een fijne avond!
    Mirjam

  • Reply
    Daphne
    26 februari 2016 at 21:07

    Gefeliciteeeeeerd!!
    Hele fijne week, want zo te lezen ben je eigenlijk de hele week wel jarig, hi hi.
    Geniet van alles en laat maar gauw je kadootjes zien.
    Lieve groetjes, Daphne

  • Reply
    Monica Sofia
    26 februari 2016 at 22:13

    Happy birthday

  • Reply
    Maandmomentjes: Februari – mydailyteacup