Creatief Instagram

Instaswap 2015 Springedition

Hier is ie dan, mijn blogje over de laatste instaswap, de instaswap2015springedition. Vrijdag was de dag van het versturen en mijn swapmaatje heeft mijn swap op zaterdag al ontvangen. Ikzelf moest wat langer wachten, maar gisteren heb ik hem ook binnen gekregen. Vandaag deel ik met jullie wat ik maakte en wat ik ontving. Kijk je gauw mee?

Schermafbeelding 2015-05-05 om 10.27.06

Wat ik verstuurde:
Het was weer leuk om stiekem op het instagram account van mijn swapmaatje @renske_e te kijken. Ze heeft nog niet zo heel veel foto’s geplaatst, maar ik kon wel opmaken dat ze van reizen houdt. Dus heb ik een swap gemaakt in het thema reizen. Ik had al snel wat leuke ideetjes, kocht de spullen en kon aan de slag.

Schermafbeelding 2015-05-05 om 10.26.40
– Ik kocht een canvas tas en schreef hier een travel text op met textielstift (een leuke DIY trouwens).
– Verder is het zo leuk van mijn school dat ze allemaal apparaten hebben waarmee je kunt laseren of zelfs 3d kunt printen. Ik heb houten poloraid lijstjes laten laseren en hier haar instagram foto’s ingeplakt die ik heb uitgeprint bij de HEMA. Ook deed ik nog wat losse fotootjes erbij. (Deze DIY komt binnenkort trouwens online, leuk!).
– Ik maakte een vlaggenlijntje van een oude atlas en bruin touw.
– En als laatst kocht ik nog een lekkere chocoladereep, twee theezakjes, een travelnotitieboekje van de HEMA en een leuk kaartje.

Schermafbeelding 2015-05-05 om 10.26.55
Renske heeft hem inmiddels ontvangen en ze is er heel blij mee! Gelukkig maar, want ik vond het zelf ook een heel leuk pakketje geworden. En ingepakt is ook tof geworden, vind dit altijd zo leuk om te doen! Kreeg hier dan ook veel reacties en likes op via Instagram *151 likes, de meeste van al mijn foto’s geloof ik ๐Ÿ™‚

Wat ik ontving:ย 

Schermafbeelding 2015-05-05 om 10.27.16
Schermafbeelding 2015-05-05 om 10.27.24

Ik ontving deze leuke cadeautjes. Een aantal kaartjes, mooie confetti, een thee ei (die ik helaas al heb), een mooi roze armbandje en geweldig bijzondere thee! Erg leuk. Oja ik ontving het van @renatedutchlifestyle

Heeft iemand van jullie ook meegedaan dit jaar? Ben benieuwd wat jullie ontvingen.

Dit vind je misschien ook leuk

9 reacties

  • Reply
    Joke Kieft-Reijken
    5 mei 2015 at 22:38

    Leuk hoor om te zien wat je hebt gemaakt en gekregen.
    Hoe vaak moet je dit maken en versturen?
    Is toch nog een aardige klus.

    Groetjes, Joke

    • Reply
      rensinasteursma
      6 mei 2015 at 09:44

      Dankjewel!
      Het is ongeveer 1 a 2x in het jaar dat je je kan opgeven. Maar als je geen tijd of zin hebt kun je je altijd niet opgeven natuurlijk. Maar erg leuk om te doen hoor!
      Groetjes, Rensina

  • Reply
    Nails by San
    6 mei 2015 at 14:17

    Ziet er leuk uit!

  • Reply
    Cosy by Cindy
    6 mei 2015 at 20:11

    Ik heb je nieuwe blog gevonden! Ik ga je meteen toevoegen op Bloglovin. Het ziet er mooi uit! Ga je nu alles van blogger overzetten? Ik wacht nog steeds op mijn Swap helaas…
    Groetjes Cindy

  • Reply
    Michelle Dipty wonen
    7 mei 2015 at 11:16

    Wat goed! Ziet er goed uit hoor!
    Spannend hoor, maar gaat toch toch?
    Succes met je blog!
    Liefs Michelle

    • Reply
      rensinasteursma
      7 mei 2015 at 20:11

      Dankjewel!
      Ja even wennen van Blogger naar WordPress, alles is net even anders.
      Maar gaat goed hoor, weet al snel hoe alles ongeveer werkt.
      Groetjes, Rensina

  • Reply
    Femke Gielkens
    9 mei 2015 at 23:53

    Leuk idee!

  • Reply
    DIY houten fotolijstjes | mydailyteacup