Uitjes

Snorfestival 2015

Zoals jullie misschien op mijn Facebook pagina of IG hebben gezien, had ik op het leuke blog van Elske Leenstra twee kaartjes gewonnen voor het Snorfestival van uitgeverij Snor. Hier was ik natuurlijk erg blij mee en zo ging ik afgelopen zondag naar het Snorfestival in Vuren. En wat was het leuk, ik maakte veel foto’s en deed mooie workshops. Vandaag voor jullie een klein verslag met veel foto’s! Lees je mee?
IMG_20150920_161923
Het Snorfestival was op camping de lievelinge. En wat is dit een leuke camping zeg! Allemaal verschillende tentjes, caravans, vw busjes en zeecontainers zijn omgebouwd tot een heuse campingplaats. Het ene huisje is nog creatiever dan de ander. Ik keek dan ook mijn ogen uit.
Het terrein zelf is ook mooi opgebouwd. Overal zie je kleine veldjes met de ‘staplaatsen’ en verder heb je veel veldbloemen, aparte gebouwtjes,ย er hangen slingersย en er zijn leuke hoekjes gemaakt.
IMG_20150920_124625IMG_20150920_124750Het festival was natuurlijk georganiseerd door Uitgeverij Snor en daarom werden er veel creatieve en hippe boeken verkocht en was er een heuse boekenlancering van de nieuwste boeken. Mijn favoriet was het boek Shoot van Anki en Casper van het blog Zilverblauw. Natuurlijk nam ik die mee en binnenkort zal er een recensie verschijnen op de blog. Maar het boek is zeker een aanrader!
IMG_20150920_131357IMG_20150920_125013Verder waren er heerlijke foodtrucks en tentjes, een aantal shopjes waar je spulletjes kon kopen en dan kon je nog vele leuke workshops volgen. Ik heb er twee gedaan: Handlettering van Studio Suikerzoet en Papierkunst van Geertje Alders van Flow. Daarnaast heb ik nog foto’s gemaakt in een VW Fotobus en krijg ik binnenkort nog een illustratie van mijn foto.
IMG_20150920_145127IMG_20150920_161923Al met al had ik een heerlijke dag! Mede door het heerlijke weer en de vele bekenden die ik tegen kwam. Zowel bloggers als instagrammers, zo leuk.
Volgend jaar lijkt het me zeker leuk om weer heen te gaan, misschien zie ik je dan?
IMG_20150920_144051

Dit vind je misschien ook leuk

16 reacties

  • Reply
    bhduit
    22 september 2015 at 22:16

    Gohhh wat leuk zeg, ik kende dit niet!! Wat een leuke camping en wat een gave workshops heb je gevolgd!! Daar wil ik ook wel eens heen!

    • Reply
      rensinasteursma
      24 september 2015 at 22:27

      Ja was echt heel erg leuk!
      Daar had ik dus die kaartjes voor gewonnen.
      Zeker ook iets voor jou, dus even onthouden voor volgend jaar ๐Ÿ˜‰

  • Reply
    Cosy by Cindy
    22 september 2015 at 22:45

    Klinkt heel erg leuk! Leuke foto’s heb je gemaakt.
    Liefs Cindy

    • Reply
      rensinasteursma
      24 september 2015 at 22:27

      Dat was het ook! Zeker ook wel wat voor jou.
      Dankje ๐Ÿ™‚

  • Reply
    irisjosephine
    22 september 2015 at 23:07

    Aaah ik had hier naartoe moeten gaan! Kwartiertje fietsen voor mij en ik wil stage lopen bij Snor. Ziet er leuk uit ๐Ÿ™‚

    • Reply
      rensinasteursma
      24 september 2015 at 22:28

      Aah wat jammer! Het was inderdaad heel erg leuk!
      Ik hoop dat je er stage kunt lopen, lijkt me erg tof.
      Wat voor opleiding doe je?

      • Reply
        irisjosephine
        25 september 2015 at 19:18

        Ik studeer International Lifestyle Studies, het is een combinatie van trendwatching en conceptontwikkeling ๐Ÿ™‚

        • Reply
          rensinasteursma
          26 september 2015 at 12:58

          Oh dat lijkt me superleuk zeg! Nog nooit eerder van gehoord.

  • Reply
    Danielle
    23 september 2015 at 07:54

    Jij hebt echt een leuke dag gehad! En je foto’s worden steeds mooier! Leuk om te zien. Ik zou er graag eens heen gaan, maar ben meestal zo druk deze tijd! Hopen dat het volgend jaar lukt. ๐Ÿ˜‰

    • Reply
      rensinasteursma
      24 september 2015 at 22:28

      Het was zeker leuk en dankjewel voor je lieve compliment!
      Zeker even onthouden voor volgend jaar, echt een aanrader.

  • Reply
    Lien
    23 september 2015 at 08:55

    Het was inderdaad erg leuk, de moeite waard om er zo’n eindje voor te rijden. En leuk je eindelijk eens te hebben gezien!!

  • Reply
    Joke Kieft
    25 september 2015 at 15:08

    Ziet er leuk en gezellig uit en super dat je daar kaartjes voor gewonnen had.
    Nog even over je vorige blogpost……….. Haarlem heeft ook dit jaar weer een pepernotenfabriek ๐Ÿ˜‰

    groetjes, Joke

    • Reply
      rensinasteursma
      26 september 2015 at 12:57

      Haha ja ik had het voorbij zien komen bij een blogger.
      Erg leuk, nu kun je toch weer even langs gaan ๐Ÿ˜‰

  • Reply
    Instagram Maandmomentjes: September | mydailyteacup
    1 oktober 2015 at 08:07

    […] of ik jullie met mijn enthousiasme heb aangestoken om ze ook te kopen ๐Ÿ˜‰ * Ik ging naar het Snorfestival van uitgeverij SNOR. Superleuk en maakteย er al een blogje over. Nogmaals bedankt voor jullie lieve […]

  • Reply
    Instagram maandmomentjes: November | mydailyteacup